kHAN iMaGe

Sad Love Status for Whatsapp - Best Love Status for Whatsapp

Sad Love Status for Whatsapp - Best Love Status for Whatsapp




 Tujhe Chah Ke Kaise Kisi Aur Ki Chah Karu, 
Tujhe Bhool Ke Kyu Khud Ko Tabaah Karu... 

 Tu To Zindgi Hai Meri, 
Fir Kyu Kisi Aur Ko Soch Ke Mey Yeh Gunaah Karu.. !!





Follow us on






Tmhare dukh hm seh nahi sakte, 
Bhari mehfil me hm kuch keh nahi sakte,
 Hmare girte hue aanshu ko padh kar dekho, 
Wo bhi kehte hai ki hm aapke bina reh nahi sakte........!!





Follow us on






Her Mulaqat Per Waqt Ka Takaza Hua, 
Her Yaad Per Dil Ka Dard Taja Hua,
 Suni Thi Sirf Ghazalo Me Judai Ki Baaten, 
Jab Khud Per Biti To Haqiqat Ka Andaza Hua...!!





Follow us on






Pyar baarish Ki un boondo Ki tarah hai..... 

Jinko pane Ki khwahish me...
 Hatheliyan to bheeg jati hai... . . . . . . . . 
Par hanth hamesa khali reh jate hai..!





Follow us on






Dua Mein Labo Par Mera Naam Rakhna..!!
 Nigaho Mein Apni Wahi Andaz Rakhna..!! 
 Dena Chahte Ho Agar Khushiya Hame..!! 
 Toh Khush Rehna Aur Apna Khayal Rakhna...!!





Follow us on






Logo Me Or Hum Me Sirf Itna Farq Hain, 
Ke Log Dil Ko Dard Dete He Or Hum Dard Dene Wale Ko Dil Dete Hain...!!





Follow us on






Pal Pal shanse khafa ho rahi hai, 
 Zindgi maut ke pahlu pe so rahi hai, 
Us bewafa se na punch meri maut ki wajah, 
 Wo jo jamane ko dikhane ke liye ro rahi...





Follow us on






Kisi ke dil me teri Dharkan aaj bhi hai, 
Kisi ki nazar me tera Deedar aaj bhi hai, 
Agar zindagi se ho Shikayat to yaad karna, 
Kisi ki zindagi me Teri kami aaj bhi hai.…





Follow us on






Mohabbat vo khazana hai jo kabhi kam nahi hota, 
Hai jiske pass yeh daulat use koi gam nahi hota, 
Jo log nibhate hai sacche dil se Mohabbat ka rishta, 
Unke liye to mohabbat mein jina kisi jannat se kam nahi hota....





Follow us on






shona:- Tum Mujhe Itna Pyaar Kyun Krte Ho.. ??
 Me :- Ek Tamannna Hai Tumhe Paane Ki.. 
Shona:- Har Waqt Kyun Udas Rehte Ho.. ??
 Me :- Koshish Hai Tumhe Har Khushi Dilane Ki.. 
Shona:- Har Waqt Kyun Sochte Ho.. ?? 
Me :- Aadat Ho Gai Hai Tumhe Khayalo Me Apna Banane Ki.. 
Shona:- Kabhi Chand Bhi Chahkar Apna Hua Hai.. ??
 Me :- Ek Umeed Hai Is Umeed Me Zindagi Bitane Ki.. 
Shona:- Mai Na Mili Toh.. ??
 Me :- To Koshish Karunga Zindagi Mitane Ki.. 
Shona:- Tumhe Kya Milega Mar Kar.. ?? 
Me :- Ek Umeed Agle Janam Me Tumhe Apna Banane Ki...........





Follow us on

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Design by Arshad Khan | askhan - Facebook Sad Status |